Funny Ass Slap Prank ♦ Blind Guy Slaps Sexy Ass ♦ Top Pranks 2015

Share it with your friends Like

Thanks! Share it with your friends!

Close

Guess a Pornstars Age ►http://goo.gl/KmNy0S
LETZ ►http://www.youtube.com/letzUploadit

For all Business Inquiries Click ►http://full.sc/1kIxWaZ
►Get Your Elgato http://full.sc/1oK8mV3
Get a Scuf Gaming Controller Today!: Discount code BURNS (All Caps) http://scufgaming.com

►Want To Get Featured?
We will be featuring all types of content. Of course Call of Duty, Pranks, Real Life Funny Videos, other Video Game Funny Videos as well!
Submit a video by sending us a PM via YouTube including a link to your video and any other additional information with permission to upload and monetize your video..

  • Rating:
  • Views:69,585 views
  • Tags: -
  • Categories: Prank Videos

Comments

Siggy'sTundra says:

Sexual harassment

ChallengeTakerz says:

Sam pepper all over again, burnsy. for shame.

Daniel Di Bella says:

Hexual sarassment 

Jon Snow says:

Such a great channel burns I’m so proud of you (your a dickhead) 

iDeactivateMC says:

This is just embarrassing how you could kill a channel like this.. so many
people would’ve killed to be in your position.

OptiXParadox says:

Didn’t Sam pepper get in trouble for some shit like that?

jacob Castle says:

I miss your videos burns. Really do.

Jack Sheridan says:

What is this shit channel

MEADYnathanplaysGAMES says:

This channel is horse shit.

PrinceMaze says:

What happend to this channel ? it used to be about gaming & now its pranks?

Average Human says:

good bye

A Sloth says:

unsubscribing, this channel has turned into shit and I actually hope it
goes down hill.

UnknownContent ??? says:

R.I.P Burnsy, he was a great man, shame his channel became… This 

BEASDIMENSION says:

pretty low burnsy.. pretty low.

axel ortiz says:

Coppied another YouTuber that’s it I’m unsubscribing

Xpsychogamer500X says:

I remember when this channel was all about trolling on cod those were the
days 

DaGroovyGamer says:

So offensive 

Tyce Knape says:

She didnt have an ass though…

in6seconds says:

let me guess, this is a social experiment?

HunterSweeney7 says:

Oh Sam pepper ohhhhh

yes we can't says:

This is sexual assault

108bobman says:

This channel is dying. Its becoming sam pepper.

Mashudes says:

Sam Pepper 2.0

Chase Morton says:

Actors or not, they are promoting this kinda of behavior

MrWaheedulHaque says:

Why degrade women like this

Kemy swirlz says:

What happened to his channel?

Matthew moscoso says:

Like a sumboodeeee

Lil Wang says:

You guys are all retarded.
He isnt doing what Sam Pepper did and touched random chicks asses. Hes
doing it to the same actor who gave him her consent.

MrKreepyKoala says:

This was seriously so bad

in6seconds says:

sampepper v2

MinnesotaBurns says:
VANCOUVER DO says:

Puta mierda de vídeo, traduce-lo:)

556FATHOMS says:

THIS IS SOOOOO IN HONOR FOR SAM PEPPER XD LMFAO GUYS, SAM PEPPER IS
INNOCENT

15Productionz says:

in before feminist overreact and get this channel shut down…

Oiawesome says:

Calm down, Sam Pepper

louvelle957 says:

I bet some people looked at the title, clicked on the video, and went
straight to the comment section without watching the video just to say that
this is sexual harassment.

Aye! Its Aiesha says:

I know this was staged, but ur advertising sexual harassment 

camp nou says:

THE GIRL AND THE GUY WERE ACTING

The NJB says:

R.I.P Minnesotaburns 

be more doge says:

I want burns back and why are all these videos sex related 

Hydro_B145T says:

This is gonna turn into some Sam Peppers BS…

Sheldon Fernandes says:

at 3:08 look at her face lol

Fortify aB says:

Snitch ass niggas shitttt… ME BITCH ME, I HIT THAT ASS, NOW ON YOUR KNEES
BIH

PapioMike says:

This is sexist. You should stop doing these so called “pranks” because it’s
just sexual harassment. I could barely handle the screwing with little kids
but THIS. THIS is just crossing the line.

ThatsNotRight says:

Burnsy.. Bye

Climatic. says:

Her ass is flat anyways. 

Briant814 says:

THE GIRL IS A ACTOR YOU RETARDS

GamingWizard says:

staring SAM PEPPER

GameNoober X says:

Remember what happened to sam pepper you’re kinda on thin ice

Write a comment

*